Logistiek uitbesteden?
Doe de scan

Ontvang binnen 30 minuten een gepersonaliseerd rapport met alle mogelijkheden op een rij.

Naar scan

Jouw logistiek uitbesteden

Wanneer jouw organisatie of webshop goed loopt en je dagelijks meer en meer bestellingen ontvangt, kan het lastig zijn om grip te houden op jouw hele logistieke proces. Klanten verwachten namelijk hun bestelling tegenwoordig de volgende dag al. Dit hoeft geen probleem te zijn, maar het kost je veel tijd! Tijd die je liever aan andere zaken besteedt toch? Wij nemen jouw logistiek graag uit handen en verzorgen alle stappen uit het logistieke proces.

Het runnen van een effectieve supply chain-operatie is moeilijker dan ooit, maar het is tegenwoordig belangrijker dan ooit.

4 redenen waarom jij jouw logistiek wilt uitbesteden

Nu en in de toekomst!

1Focus
Het uitbesteden van jouw logistieke proces geeft jou de mogelijkheid focus te houden op jouw core business. Jij moet veel ballen in de lucht houden; sales, marketing, administratie. Om het dan over toekomstplannen nog niet eens te hebben. Met ons als jouw logistiek partner waarborg je focus.
2Specialisme
Bij logistiek komt veel meer kijken dan enkel het vervoeren van producten van A naar B. Het is een vak apart waar veel specifieke kennis vereist is. Denk aan wet- en regelgeving, maar ook aan het voorbereiden van een pallet voor transport. Wij weten waar de aandachtspunten liggen en aan welke voorwaarden voldaan moet worden.
3Kostenbesparing
Logistiek uitbesteden kost geld. Toch kun je met het uitbesteden ervan ook geld besparen. Wij hebben aantrekkelijke prijsafspraken met verzendpartners en leveranciers van verpakkingsmaterialen.
4Efficiëntie
Dankzij de kennis en ervaring adviseren wij je bij het zo efficiënt mogelijk inrichten van jouw logistieke proces. De complete logistieke afhandeling van jouw orders kan van de opslag tot en met de levering bij de klant op elkaar afgestemd worden. Snel en efficiënt!

Het uitbesteden van jouw logistiek bied je de mogelijkhied om een betere service te verlenen én kosten te sparen.

Foto-1

Sterk in logistiek

Oosterberg streeft ernaar jouw logistieke processen zo te faciliteren, dat jij daarmee voordeel behaalt. Als groothandel met meerdere vestigingen en tevens integraal logistiek dienstverlener, zijn onze logistieke processen zo flexibel ingericht dat er voor iedere situatie een oplossing is.

Wist jij dat?

afhaalbalies

Je bij de verschillende vestigingen van Oosterberg al vanaf 07:00 uur ‘s ochtends producten kan afhalen zodat er geen kostbare tijd meer verloren gaat?

Gaan jouw klanten vroeg op pad? Wij hebben een landelijk netwerk met twintig servicemagazijnen waar je jouw pakketjes, bestellingen van afwijkende formaten en pallets kunt laten opslaan en bezorgen. Zo kunnen jouw klanten deze al vanaf 7 uur afhalen en retourneren. Een inefficiënt logistiek proces wordt zo een stuk efficiënter.

transport

Wij een eigen transportnetwerk hebben, waarmee we ons richten op verschillende maatvoeringen.

Oosterberg beschikt over een eigen transportnetwerk, waarmee we ons richten op verschillende maatvoeringen – van één enkele pallet tot lengtegoed. Daarnaast werken we met een partner voor grotere zendingen. Hierdoor kun je met al deze behoeften bij ons terecht.

Robotpicking

Je door inzet van ons intelligente robot picksysteem de kans op slechte reviews flink verkleint.

Niks is zo erg als een slechte review. Dankzij ons geautomatiseerde orderpicking-systeem met een slimme robot, wordt kleingoed snel en efficiënt uit het magazijn gehaald, slim verpakt en verzorgd. Dit zorgt voor een snelle orderverwerking, snelle levertijden (levering de volgende dag) en late cut-offtijden voor jouw klanten. Dit verkleint de kans op fouten en dus op slechte reviews.

Icoon Webshop koppelingen

We diverse plug-in-mogelijkheden beschikbaar hebben voor het koppelen van jouw webshop.

Voor de platforms Lightspeed, Bol.com, WooCommerce en Shopify ontwikkelden wij een plug-in waarmee je direct, zonder verdere ontwikkelkosten, aan de slag kunt. We ondersteunen ook de platforms Shopify en Magento.

Direct meer informatie ontvangen?

  • Tijdbesparing
  • Geen zorgen over opslag
  • Ruime verzendtijden
  • Lage verzendkosten
  • De juiste software

Geinteresseerd in de mogelijkheden?

Neem contact met ons op

Heb je een vraag en wil je meer informatie over onze diensten? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of tijdens kantooruren op telefoonnummer 085 019 2560.